2008-06-26
 16:07:30

till mormor.

Jag sitter hemma och tråkar, men snart ska det bli kul. För jag ska till mormor och ät om exakt 56 minuter. Eller havl då, och efter det måste jag skynda mig hem för då ska Julia komma till mig! Jippi, hoppas vi hittar på något kul. Fast vi har ju ingen studsmatta så det lär nog inte bli så kul.. Haha nä, men vi hittar nog på något, men nu hinner jag inte skriva mera, måste hinna till mormor innan halv fem. Men skriver senare ikväll, jag kan bara inte vara upp så länge måste upp klockan typ fyra eller fem imorgon. Vi ska spela match klockan åtta, men jag får väll äta frukost i bilen för jag har ingen matlust på morgonen... :/ Oj nu har jag skrivit så länge så jag måste kuta! :S


Ida
PUBLICERAT: 2008-06-26, 17:03:31 | URL: http://idahbjork.blogg.se/

svar: haha har du inte sett titanic? :O men människa då måste du göra det :D de är fan den enda filmen som jag kan se hur många gånger som helst och som jag alltid börjar gråta till :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: