2008-09-12
 14:17:13

Enhetsdag...

ojojoj, det var länge sedan man skrev på bloggen...


idag så hade vi enhetsdag på skolan. det var helt ok, det var rätt skönt att slippa alla lektioner. det var rätt så många stationer med vattenballonger eller snurra runt lekar. den roligaste tyckte jag var när man skulle snurra runt i 30 sek sedan skjuta en boll. fast jag jag prickade aldirg målet, men det var kul att se alla andra trilla när dom sparkade, fast det gjorde jag ju också men ändå. :)

i helgen så ska jag och pappa åka och titta på kameror, hoppas man hittar någon bra. :D



                                                                                                                            emma


julia
PUBLICERAT: 2008-09-12, 14:19:41 | URL: http://juliadeb.blogg.se/

haha äntilgen ;) hoppas att du hittar ngn bra kamera -v-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: