2008-08-08
 22:56:13

Natt suddande shopping freak. ;)

ojojoj, klockan är 22.58 och det är SKIT mörkt! >.<


Klockan 11 kom Angelica till mig. När hon kom satt jag fortfarande i pyjamas... Anyway. Vi betämmde oss för att se på bio. Men det gick bara bra filmer klockan halv tio, och då fick inte Angelica för att det blev för sent. Jajja, det finns ju alltid en morgon dag också. Så vi bestämmde oss för att se filmen imorgon. Jag tror filmen hette Mumien, men jag är inte säker. Eftersom det inte blev film så ska vi sova över. Jag och Angelica ska vara uppe HELA natten. ( Lycka till! ) Jag kommer sommna direkt, men aa. Jag lovar Angelica jag ska vara uppe hela natten. Men vid halv tolv cyklade jag och Angelica in till stan. Fast vi ville ta bussen för det skulle börja regna. Men vi var hurtiga och tog cykeln. Jag köpte present till Bea, det hade redan Angelica gjort. Och så just när vi skulle gå och äta på Max så började det ÖS regna. >.< Så vi gick på Tasty istället, det var ju också närmare. Jag tog bara en pommes meny för jag var lus pank. Men efter som jag har en sån snäll kompis så fick jag låna av henne. ;) puss på dej. Men nu orkar jag inte skriva mer! xD Antar att jag ska se på OS i morgon. Men jag antar att typ alla ska det. =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: