2008-08-09
 22:40:54

Bio - Singstar.

39 dagar kvar...



Tja, det blev inte precis något "Hela natten" uppe grejs för mig och Angelica. Vi var faktiskt bara uppe till klockan halv ett, sedan pallade vi inte mer... När vi vaknade så slöade vi mest. Vi spelade lite Singstar och åt lite godis. Angelica vann hela tiden förutom på Carola - Fångad av en stormvind. Jag ligger etta på den listan. Men Angelica ligger etta på nästan alla andra listor.

Klockan kvart i tre så började bio vi skulle se. Det blev Mumien. Den var inte så himla bra, den var ganska lik Indiana Jones. (; Men annars var den bra. Det var bara jag, Angelica och fyra andra till i salongen. Så när reklamen var slut var den alldelens tyst, och jag åt ett popcorn, och det typ knakade.. xD Så jag kan Angelica började as garva. Och det är ju lite pinsamt, men tur att det inte var mer i salongen.

När jag kom hem åt jag lax och potatis men jag åt inte så mycket för jag hade ju ätit popcorn och druckit lite. (; Sedan satt jag vid datorn och chattade på msn. Fast ingen var så värst social med mig, alla bara dissade mig. Men jaja. Vid åtta ringde Mikaela och undrade vad jag ville. ( Jag hade skirvit på msn ). Jag frågade om hon ville vara med mig och det ville hon. Så hon kom hit till mig och så gick vi på en promenad ner till hammnen. Vi gick ut på en brygga och så sa någon till oss. " Är ni blinda? " Och jag och Mikaela fick typ en hjärtattack, men då såg vi att det var Jenni som pratade. Ja efter att vi hade pratat en stund gick vi hem och spelade någon fråge spel. Efter det så gick vi ner i källaren och spelade Singstar. Där vann jag mest. :] Men Mikaela vann över mig på någon Daniel låt. ( Idol Daniel ) Hon var jätte bra på den! (;

Nu för en stund sedan gick Mikaela och jag och mamma ska väll pyssla på med något. Pappa är borta och min lillebror sover hos en kompis så det är bara vi. Det var bra att Svenska Damlandslaget i fotboll vann över Argentina med 1-0 i OS.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: