2008-08-21
 10:49:35

Nothing...

                                                                        Snart, börjar skolan... ;s


Nu är det inte många dagar kvar tills skolan börjar ( 4 dagar ). Men jag tror ju att första dagen i skolan kommer vara rätt så lugn, lära känna klassen och så. Jag ställde väckarklockan klockan sju för att vänja mig lite vid tidera när man måste stiga upp tidigt. Idag så kom min lillebrors kompis klockan nio, och jag satt ju vid datorn och hade inte gjort i ordning mig, så jag var ju tvungen att skynda mig lite. När han kom så gick jag in på mitt rum med datorn och chattade på msn och lyssnade på musik. Jag har inte gjort något annat, ska ringa till någon kompis iaf. ;)
 Skriver nog ikväll efter matchen hur det gick och så.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: