2009-04-17
 16:03:43

Tillbaka

Nej, nu vill jag ha blogg.se istället. Är hel trött på blogspot. Tycker det här är bättre. Ska försöka fixa någon sorts design, men det kommer gå dåligt. Kom nyss hem från kompis och sitter och lyssna på musik medans jag laddar min iPod. Jag pratar också med Frida på msn. Du betyder. :') <3 Har inte hänt så mkt idag. Dator, tv, kompis. Nått sånt.

Imorgon ska jag på stan med Elina, vi ska köpa våran fin fina present till Astrid. :) Hoppas hon blir glad. Vi åker väll vid 11 tiden så vi hinner fixa allt. Ikväll ska jag försöka vara med någon, ska ringa nu och kolla. Men innan jag gör det så har jag lovat våran vovve att gå ut och gå med henne. Ciao.

... Min Pepsii. <3 ;*

foppha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: