2008-07-28
 09:02:45

lycksele.

I helgen så har jag varit i Lycksele med mormor, mamma och bror. Pappa med fast han körde enduro. ;) Vi gick på djurparken första dagen. Vi såg alla djuren förutom bävrarna. Det var jätte söta fjällrävs ungarna var jätte söta! :D Fast alla djuren var söta. Dom hade marsvn där. xD Dom var i en ganska stor inhängnad och så var det typ 10-15 stycken, dom var jätte söta, det var kanske 5 marsvinsungar. Vi tittade också på när dom matade alla rovdjuren, björnarna, vargarna, fjällvrävarna, rävarna, lodjuren, och järven. (: Det var rätt roligt att se ett lodjur på nära håll för dom är rätt svåra att se i sin in hängnad. På Söndagen så var vi på ett badställe och vi badade från 10-14. (: Det var jätte kul där så vi stannade extra länge. Efter det åkte vi hem och när jag kom hem så var jag med Elina. Vi såg på film hos mig. Det var Sagan om ringen- de två tronen. Vi såg i källaren men då gick det inte se efter halva filmen, så vi var tvungna att gå upp att se på DVD. (: Idag antar jag att jag ska gå på stan, om det inte är för soligt då ska jag nog vara med en kompis och bada. (:


julia
PUBLICERAT: 2008-08-04, 18:08:15 | URL: http://juliadeb.blogg.se/

sv: haha jag menade inte dej bara dej, men du kanske oxå ska ta åt dej ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: