2008-06-25
 22:13:40

sova över hos sigrid.

Tjoooo alla bloggläsare!

Jag har nyss ätit Sigris mammas bullar, dom var jätte goda! :D Nästan som Winerbröd, eller hur det nu stavas. Just nu sitter jag och tittar på Tyskland - Turkiet, jag hoppas Tyskland vinner hela EM, Iallafall mot Turkiet. Oj, nu blev det avbrott på tv!!! MORR!! :@
Idag så hade vi fotbolls träning, det var sista träningen före PSG. Vi joggade runt Höträsket som uppvärming, det tog faktiskt bara 15 minuter. Sedan hade vi några övningar och dom sista tio minuterna så spelade vi match. Efter träningen så pratade vi om PSG, och vilka som inte hade någon att åka med. Efter det så hade Sara-Marie med sig tårta för att hon fyller år i helgen. Tack S-M för tårtan! Det känndes inte som om man hade jobbat något när man ätit upp sin tårtbit, haha. xD
Jaaa! Nu kom bilden tillbaka på tv, dax att gå och fortsätta titta på matchen.                                          

God natt alla som ska gå och sova!

louiseian / emma... (:

..

Gjort idag? :)

Detta skirver jag efter matchen:

YEEEEEEEEY! Tyskland vann! *hoppa ett glädjeskutt*


emma
PUBLICERAT: 2008-06-25, 22:46:29 | URL: http://litenemma.blogg.se/

Men vad glad jag blir :D Lite rörd faktiskt :P hihi.

Tackar så himla mycket. Fin blogg du har också. Kollat på fotbollen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: