2008-06-27
 16:13:28

Piteå Summer Games! :D

Idag så var jag tvungen att vakna klockan fem för att hinna klä på mig och äta frukost. Om jag ska vara ärlig så gick det rätt fort idag, jag brukar aldrig gilla att äta frukost, men idag åt jag 2 mackor och ett glas Oboy. Vi skulle samlas halv åtta, fast mamma trodde det var klockan kvart över sju så vi var där klockan sju. Fast jag låg i bilen och lyssnade på musik, och det var ju rätt så skönt. Men när klockan var halv åtta så bytte vi om och började värmaupp. Vi mötte Byske IF Bodå, och vi förlorade med 2-0 fast jag tyckte ändå att vi kämpade rätt så bra. Fast inte lika bra som i andra. Andra matchen spelade vi i Svensbyn, och där luktade det kobajs. *host* Då mötte vi Storforsen och dom hade jätte bra passnings spel, så dom dribblade igenom backlinjen och så in i mål... :S Men det första målet var inget mål, utan en var ungefär vid hörnflagga kanske lite längre fram. Och så sköt hon ett skott som "skruvade" in sig i målet, fast det var ju lite mysko. Så då när det var halv lek sa Julia att den hade farit igenom ett hål vi ena hörnet, så det skulle ju egentligen inte varit mål men det var ju försent att säga det till domaren. I andra halvlek fick vi en straff och deras målvakt höll på att ta den men hon tappade den och så rullade den in i mål! Så då stod det 2-1 fast kanske 5 minuter efter så blåste han och vi förlorade. Fast vi var tusen gånger bättre än dom. ;D Efter det så åkte jag till Elina, och skulle vara med hon men hon ville inte det. Så jag åkte hem och stekte ett ägg och loggade in på msn. Fast nu ska jag gå till Emma. Så kan inte skriva mera! (:


Sannah
PUBLICERAT: 2008-06-29, 21:15:55 | URL: http://saanzil.blogg.se/

ÅH! Va glad jag blir!! :) Tack så mycket:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: