2008-06-26
 20:02:35

Kompis. ^^

Nu har jag varit med Julia i kanske en timme. Dom hittade inte hit så hon ringde mig på mobilen, och så cyklade jag såklart. Och så var man tvungen att köra i ett hål, så stryet vred ett varv och det tog svär stop. Jag flög såklart över styret, och skrapade upp knäet och amrbågen. Och så pratade jag ju i telefonen, så den flög ju och skrapade upp en hörnet. Fast som tur var så fick inte kameran någon repa! Imorgon är det PSG och jag måste gå och sova kanske vid elva. (: För jag ska upp klockan fyra eller fem. (: Juste skrev det ju in förra inlägget. Nu ska vi kolla på ett par sidor, när det är dåligt väder. Fast jag tror jag ska spela något spel. =D


IdaBjörck
PUBLICERAT: 2008-06-26, 21:10:21 | URL: http://idahbjork.blogg.se/

svar: ja jag med :D ska se den nästa vecka :)


Elin
PUBLICERAT: 2008-06-26, 22:46:59 | URL: http://ellee.devote.se

Härligt att resa både utomlands och i Sverige =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: