2008-06-14
 15:15:01

kalas.

Tjosan! :)

Idag gick jag och Elina på stan och köpte present till Angelica. Hon har kalas idag, men kom inte på det föränn typ kanske halv elva. :P Inte så lyckat tycker jag... :S Men jag hittade iallafall en sak till henne. :) Men vill inte skriva det för hon kanske läser det och då bli det ju inge kul. ^^ Men när hon öppnar det kommer hon bli förvånad. ;D
När jag och Elina var på stan så satt vi på Blå Gåsen i säkert en timme. Jag satt och åt en klubba, medans Elina drack lite Mer. (; Efter det åkte vi från stan, och såklart hade man mot vind över bron. :( Jag har nyss slagit in hennes paket. HEHE, bara för att Angelica ville ha sitt kalas idag så kommer jag ju missa Sverige matchen!!! :( Hoppas vi ser den där, inte för att det är hela världens undergång. Mamma och pappa får väll spela in den. (;
Nu måste jag sluta skriva annars hinner jag inte fixa mig och så, man skulle ju komma extra spacklad. (: Haha, nä skojjade. (:

see ya, emma ;*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: