2008-06-26
 10:51:14

God morron!

Tjohej!

Igår sov jag över hos Sigrid som ni kanske läst? Jag väckte Sigrid vid tjugo i tio. Sedan gick vi ner och tittade på Blue Water High. Det var första gången jag såg dey och det var ganska bra. Mebn när jag såg det så ville jag att det skulle bli vinter, för jag fick lust att åka snowboard! Snowboard är tusen gånger roligare än slalom men slalom är ändå roligt. Hoppas vi ska vara mycket i Kåbdalis i år, och kanske åka till Hemavan, fast om vi åker till Hemavan så blir det ingen resa utomland, och ibland kan det vara skönt att slippa all snö och kyla.
Nu ska jag inte skriva mera, för jag och Sigrid ska spela spel och gå och äta frukost.

See ya! (:


Elin
PUBLICERAT: 2008-06-26, 14:22:38 | URL: http://ellee.devote.se

Härligt att resa =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: