2008-06-24
 20:31:34

fotbolls match.

Heeeej (:

Idag så vaknade jag vid 10. O.o Jag brukar typ aldrig sova så länge. Men nu kommer typ alla säga att det är kort, men inte en morgonpigg sak som mig. xD Mormor kom till vårat hus idag och gjorde pannkakor. MUMS!
Efter lunch så gick jag till bea och vid halv 2 så gick vi till becca. Becky var redan där. Nästan direkt efter vi kom in genom dörren jag och bea, så sa becca att vi skulle spela Cluedo på DVD. Haha, och nu när vi spelade det så funkade det. O.o Första gången jag och Becca spelade det så funkade det inte, men nu funkar det prima. Det är nog tack vara mina superkrafter. Haha nä skojjade. xD Okej det dära var onödigt att skriva men jag hade inget annat att skriva.
Vi spelade mot Notas idag, och vi vann med 5-2. Fast Notas fick bara in tur mål, men det räknas ju ändå... Men dom har ingen bra plan, istället för svarta "kulor" så har dom sand, och såklart var man tvungen att trilla, eller jag sprang framför en tjej och hon knuffade mig i ryggen så jag trillade. Fast det var tur för vi fick frispark! ;D
Men nu ska jag upp till mormor och duscha, vi har fortfarande ingen dusch i huset. Fast pappa håller på att foga golvet, och imorgon så ska vi börja sätta in möblerna. :D

natti natti emma (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: