2008-06-16
 21:11:45

fotboll.

Tjenare! :)

Idag så kom Linnea till mig. Hon kom ungefär halv nio för bådas föräldrar jobbar, så ingen av oss hade någonting att göra. Det första vi gjorde var att sätta sig datorn. ( Såklart ) Hehe, vi kanske satt till klockan halv elva eller elva, för då ville killarna ha den, och jag och Linnea lekte mat tanter! Hehe, det blev parisare och Billys. Efter det så gick vi och killarna ut och lekte krig. ( Dom ville det. ) Jag och Linnea ägde dom! ;D Vi gömmde oss hela tiden, och jag "dog" bara 3 gånger! :D Dom åkte hem ungefär halv fem, för då skulle jag till kasliet för jag skulle spela med 93- för dom hade inte ett lag. Det var jag, Sanna och Linnea från vårat lag som spelade. (: Vi spelade mot Storfors, I think... :P Och det blev 1-2 till dom men det skulle blivit 3-2 till oss om inte domaren hade dömt offside, vilket det inte var! :S Jajja, alla domare kan ju inte vara bra. xD Hinner inte skriva mera måste hinna se lite av matchen. Det är ju Österriket mot Tyskland, jag hejjar på Tyskland. Fast såklart hejjar jag mest på Sverige! :D

natti natti emma (=



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: