2008-06-13
 21:17:40

en vecka.

Tjo hej! ;D

Nu har ungefär första veckan på hela sommarlovet varit. Det känns som om man kastat bort onödig tid, ni förstår jag har nästan inte gjort någonting. Kanske suttit vad datorn en hel dag för att ingen var hemma... Fast endel dagar har man ju varit med någon. Hehe, man ska ju inte precis bli en datornörd. ^^ Idag så satt jag typ i pyjamas ända fram till fyra, för då började jag byta om till våran fotbollsträning. :) Idag på träningen så sprang vi våran lilla "runda". Det är den så kallade Lilla Skogsrundan. Haha, den gick man typ runt när vi gick på lågstadiet. O.o
Iden längsta backen så gjorde vi ryck. Det är ju jätte jobbigt! :S Fast det är nog det som är meningen... Jag sprang mot Elina och vi var jätte jämmna. :D Efter dom rycken så sprang vi tillbaka och hade två övningar, efter det så spelade vi match i ungefär 30 minuter tror jag, sedan skulle några spela match. (; Den hära träningen kändes jätte lång! Det var ju konstigt för den var ju ändå rolig! :D
I helgen ska jag kanske vara med Julia, man får väll se vad vi hittar på att göra. ;D Men hinner inte skriva mera, serru. Måste ju se Frankrike mot Nederländerna! Jag tror Frankrike förlorar med 2-0. (: Sorry alla fransmän och kvinnor. xD

pusshej louise ;*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: