2008-06-04
 20:51:38

en dag kvar.

Det är bara en dag kvar tills det är sommarlov! Och det är skönt att vara tillbaka i huset. :) Fast man måste åka och ducha i lägenheten, men det gör inget. För jag har ju ändå träning på bv och det är ju max 100 m, det är ju mera synd om brorsan som har vid Tt.... xD
Oj, kanske ska skriva mera om dagen! Idag före lunch hade vi aktivitetesdag för 4-5. Det var inte så himla kul, men bättre det än att städa tills imorgon iallafall. ^^ Våran grupp hade att man skulle gå ihop två och två. Sedan så skulle man knyta ihop benen så det blev som "tre" ben, och så dom andra två gjorde samma sak. Sedan skulle man ha en sked i munnen och ha en potatis på skeden. xD ( Det skulle jag aldrig klarat men ändå ). Då skulle man sammarbeta, och gå med potatisen på skeden och ge potatisen till dom andra. Efter det så skulle vi rösta villken grupp som sammarbetade bäst, den grupp som vann var grupp två. GRATTIS! :D
Efter lunch så hade vi Djurendag. Man får ta med sig ett husdjur, och "visa upp det" till andra på skolan. Ett år var det en som hade med sig en mini gris! xD Det var ju rätt coolt. Men idag följde min älskade hund Pepsii med mig. <3 Men vi var bara där i nästan 15 minuter sedan gick vi hem det var så himla många gnagare, som hon gärna hade nosat på. Haha! (;
Efter middagen var jag med Sigrid. Vi badade Balder. Eller vi kastade pinnar till han och han sprang efter dom som en galning. Han var jätte söt. Vi hoppade studsmatta också, det var rätt kul. Vi åkte till Konsum och köpte en glass. Jag köpte Calippo och Sigrid med. :D Sedan åkte jag upp till lägenheten och duchade, och nu sitter jag här! ;D
Det finns väll inget mer jag vill säga.

pusshej ;*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: