2008-07-20
 20:10:42

stugan.

Igår kväll kom jag hem från min stuga. Jag har varit där i 3 veckor så det är därför det är lite tomt just nu. (: Idag så rensade jag rummet. Plockade bort gammla kläder och massa pennor och annat tjaff. =D Så nu i alla mina hyllor är det jätte tomt. O.o Men jag antar att jag köper saker som jag kan ställa där. Efter att jag rensat så var jag med Bea. Vi åkte ut med hennes båt. ( Jätte fin ). Vi badade och åt hamburgare. Vi åkte någon sorts badring bakom deras gummibåt. Det var riktigt kul! Fast man blev blöt. Efter så hoppade vi från båten. Kanske 5 gånger, sedan gick vi upp och bytte om sedan åkte vi hem. Jag kunde inte gå på träningen idag! :( Men imorgon är det Ninas läger och det blir nog rätt kul! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: